Kasvun varaa

Tarve hyvälle muotoilulle on kasvussa. Uusia aluevaltauksia tekevä digitalisaatio sekä käynnissä olevat isot palvelu-uudistukset huutavat käyttäjän näkökulmaa, kirjoittaa Ornamon toiminnanjohtaja Salla Heinänen henkilöstöpalveluyritys Opteamin blogissa.

”Muotoilualalle verkkoliiketoiminnan kasvunvara on esimerkki hyvästä uutisesta, jollaisia eri toimialojen murros parhaillaan tuottaa. Verkkokauppojen ja -alustojen tekeminen perustuu aina hyvään käyttökokemukseen. Kun ostetaan digiä, ostetaan siis samalla myös muotoilua.”

Lue blogi Opteamin sivuilla.

Lisää keskustelua muotoilun tuomasta lisäarvosta tarjolla Opteamin ja Ornamon Slush-tapahtumassa 1.12.

 

 

 

Aiheeseen liittyvä sisältö

Tapahtuma

Muotoilija on bisneksen paras kaveri

Aika: 1.12. klo 15:00–17:00 Paikka: Slush, Kokoustamo/Messukeskus   Muotoilu, markkinointi ja viestintä kasvun mahdollistajina, tule kuuntelemaan ja keskustelemaan. Tervetuloa Slushin yhteydessä järjestettävään…

Lue lisää
Tutkimus

Muotoilualan suhdannekatsaus

Ornamon vuotuinen Muotoilualan suhdannekatsaus kartoittaa suomalaisen muotoilualan tilaa ja trendejä. Uusimman, 2018 toteutetun Ornamon suhdanne- ja toimialakatsauksen mukaan muotoiluyritysten muotoilualan liikevaihto jatkaa…

Lue lisää