20.3. Design or Die: Kuinka luova työ hinnoitellaan?

Aika: tiistai 20.3. klo 9.30–13.00
Paikka: Tampereen yliopisto, Virta-rakennus LS112, Åkerlundinkatu 5, Tampere

Hinnoittelu on yksi tärkeimmistä yrityksen markkinointipäätöksistä. Jo pienellä hinnan muutoksella voi olla suuri merkitys yrityksen tulokseen. Yrityksen on hyvä ymmärtää miten asiakas muodostaa hintamielikuvan.

Koulutuksessa käydään läpi hinnoittelulaskelmia, katetuottoa, hinnoittelun psykologiaa, viestinnän vaikutusta hinnoitteluun sekä sitä, miten hinnoittelukysymykset heijastuvat erilaisiin sopimusehtoihin.

Ohjelma

09.30–10.00 Aamiainen

10.00–12.00 Muotoilija ja taiteilija – hinnoittele palvelusi kannattavammin!, Sari Lönnqvist

12.00–13.00 Sopimusehtojen vaikutus hinnoitteluun, Jussi Ilvonen

 

KTM Sari Lönnqvist on kouluttaja, luennoitsija, mentori ja yritysten sparraaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus kansainvälisten suur- ja pienyritysten markkinoinnista, viestinnästä ja mediasuhteista.

 

Tilaisuus on maksuton, mutta ilmoittautumiset ovat sitovia. Ilmoittaudu mukaan tästä.

Koulutus on osa Design or Die -hanketta.

 

Aiheeseen liittyvä sisältö