Palvelujohtaja

Katso kaikki avoimet työpaikat

Elisa on yritysten asiakaskokemuksen kehittämisen ammattilainen. Asiantuntemukseemme kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelun kehittäminen palvelumuotoilulla, mobiilivaihteet ja contact centerit sekä asiakkuudenhallintajärjestelmät ja data-analytiikka. Tunnemme omnikanavaisen asiakaspalvelun ja asioinnin digitalisoinnin. Suomalaisissa yrityksissä ratkaisujamme käyttää jo yli 24 000 asiakaspalvelijaa. Meillä käsitellään 25 miljoonaa onlinekontaktia vuodessa. Tuotannossamme on yli 180 robottia ja tekoälysovellusta, joilla on toteutettu 2,3 miljoonaa automatisoitua transaktiota. Tunnemme omat asiakkaamme ja ehdotamme heille proaktiivisesti asiakaskokemusta ja liiketoimintaa kasvattavia kehityshankkeita.

Voit lukea tarkemmin toiminnastamme: https://yrityksille.elisa.fi/asiakaskokemus

Etsimme nyt Elisalle yritysasiakkaiden monipuolisten asiakaspalvelu- ja asiakaskokemusratkaisujen Palvelujohtajaa.

Roolissasi

  • Kehität ja johdat systemaattisesti asiakkuudenhoitomallia ja niihin liittyviä prosesseja, joilla varmistetaan korkealuokkainen asiakaskokema ja vastataan asiakkaidemme kehitystarpeisiin. Olet myös itse aktiivisesti mukana asiakkuuksissamme.
  • Vastaat keskeisimpien asiakashankkeiden onnistumisesta ja siitä, että asiakkaamme saavat ratkaisuistamme parhaan mahdollisen liiketoimintahyödyn.
  • Varmistat, että asiakkaiden kehitystarpeisiin tarjottavat asiantuntijapalvelumme ovat asiakaslähtöisesti tuotteistettu. Vastaat asiantuntijapalveluiden portfoliosta, liikevaihdosta ja kannattavuudesta.

Etsimämme henkilö

  • On toiminut aktiivisesti asiakasrajapinnassa, tuntee asiakaspalveluratkaisuita ja/tai asiakaskokemuksen kehittämistä sekä omaa kokemusta asiantuntijatiimien, projektien ja prosessien johtamisesta.
  • Suhtaudut intohimoisesti asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun kehittämiseen sekä teknologioihin niiden taustalla.
  • Sinulle on luontevaa työskennellä niin teknisten roolien, kuten sovelluskehityksen, kuin liiketoimintapäättäjien kanssa. Olennainen osa roolia on toimia aktiivisesti asiakasrajapinnassa ja alan verkostoissa.
  • Jatkuva uusiutumiskyky, vahva kehittämisen halu, erinomaiset viestintä- ja yhteistyötaidot antavat työskentelyllesi loistavat suuntaviivat.

Fyysinen työpisteesi sijaitsee Elisan pääkonttorilla Pasilassa, mutta meillä Elisalla työskentelet joustavasti siellä, missä saat parhaat tulokset aikaan, sillä haluamme aidosti olla luomassa toimivaa ja innostavaa työpaikkaa. Asiakkaamme sijaitsevat eri puolilla Suomea. Kuitenkin asiakastapaamiset sijoittuvat pääosin pääkaupunkiseudulle, ja pääosa keskeisistä kollegoistasi työskentelee Elisan toimipisteessä Pasilassa.

Miksi Elisa? Isossa kuvassa teemme työtä, jolla on merkitystä koko yhteiskunnalle (Elisa on top 10 suomalainen yhteisöveronmaksaja). Pääset mukaan kehittämään palveluita, joita monet Suomen suurimmista yrityksistä ja organisaatioista käyttävät. Elisalla saat tiimiisi osaavat työkaverit, välittävän esimiehen, hyvät kehittymismahdollisuudet sekä kilpailukykyiset henkilöstöedut! Elisa tarjoaa työpaikkana ison talon edut ja on tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista. Linkin takaa voit lukea Elisasta ja meistä elisalaisista.

Kiinnostuitko? Hakuaikaa on 12.6.2020 saakka, mutta hae mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja antaa Yritysasiakas-yksikön Tuottavuusratkaisut-liiketoiminnan johtaja Jaana Vuori ( jaana.s.vuori@elisa.fi ) tai 040-5155212

 

Hae tästä