Ornamon Teosmyynti palvelee ensi kertaa myös verkkokaupassa

Eveliina Hardi: Carnival (2021).

Ornamon vuosittainen Teosmyynti tapahtuu tänä vuonna sekä verkkokaupassa että Helsingin Kaapelitehtaan Puristamossa 12.-20.3.2022. Ornamo tarjoaa Teosmyynnissä nyt myös räätälöityä taidehankintapalvelua yrityksille.

Teosmyynti kokoaa yhteen satoja teoksia tunnetuilta ja uransa alussa olevilta muotoilijoita ja soveltavan taiteen tekijöiltä. Esillä on uniikkeja käyttöesineitä, kuten valaisimia ja astioita, sekä veistoksia ja taidetta keramiikasta ja lasista, tekstiileihin, puuhun ja muihin materiaaleihin.

Useimpiin teoksista voi tutustua ja niitä voi ostaa myös verkkokaupasta (teosmyynti.fi). Verkosta ostetun teoksen voi noutaa Kaapelitehtaan Puristamosta tapahtuman aikana 12.-20.3. tai sille voi tilata kuljetuksen kotiin tai pakettiautomaattiin.

Teoksiin pääsee tutustumaan myös aukioloaikojen ulkopuolella ajanvarauksella.

Kokoelmat ja yksityiskeräilijät – varaa aika ennakkonäyttöön perjantaille 11.3. ottamalla yhteys teosmyynti@ornamo.fi

Paikanpäällä Kaapelitehtaan myyninäyttelyssä panostamme turvallisen taidekokemuksen tarjoamiseen ja henkilökohtaiseen palveluun. Yksityiset ostajat saavat teokset heti mukaansa.

Ornamon Teosmyynti 12.–20.3.2022

Puristamo, Kaapelitehdas, Tallberginkatu 1 C, Helsinki
Avoinna ma-pe klo 12–18, la-su 11–17. Vapaa pääsy.

teosmyynti.fi

Taidetta suorahankintana

Työympäristön viihtyisyys, yrityksen arvojen vahvistaminen ja yhteiskuntavastuu ovat yrityksille syitä hankkia taidetta. Ornamon käynnistämä taidehankintapalvelu auttaa yrityksiä ja tilaajia löytämään tarpeisiinsa sopivaa taideteollista taidetta yrityksen tiloihin. Ornamon taideasiantuntijalta voi tilata yrityksen tiloihin ja sopivia teosehdotuksia.

Taidehankinnoissa palvelee asiantuntija:

Anna Rikkinen
anna.rikkinen(at)ornamo.fi

Tapahtuma Facebookissa

Kuvapankki

Ornamon Teosmyynnissä mukana olevat taiteilijat: