Business Design Manager, Digital trust / Elisa
Hei sinä liiketoiminnan asiakaslähtöinen kehittäjä,
Liittymäliiketoiminnan Digital trust -liiketoiminta hakee kokenutta Business Design Manageria. Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen ja arvon tuottaminen asiakkaalle ovat yksikkömme strategian ytimessä. Missiomme mukaisesti haluamme varmistaa digitalisaatiolla kestävän tulevaisuuden. Meille on tärkeää, että asiakkaamme pystyvät käyttämään digitaalisia palveluita turvallisesti kaikkialla.
Tämän vuoksi tarvitsemme sinua! Johdat liiketoimintaamme entistä asiakaslähtöisemmäksi. Vastaat asiakaspolkumme kehittämisestä ja varmistat, että arvolupauksemme ovat selkeitä, ymmärrettäviä ja puhuttelevat asiakkaitamme. Varmistat yhdessä liiketoimintatiimien kanssa, että loppuasiakas pysyy suunnittelun keskiössä. Tuet myös Smart living – ja laiteliiketoimintoja.
Tässä roolissa on tärkeää, että:
- Asiakaslähtöinen kehittäminen on toimintasi keskiössä ja viet omalla panoksellasi koko liiketoimintaa yhä enemmän tähän suuntaan
- Tunnistat erilaiset asiakastarpeet ja asiakkaan kokeman arvon, ja osaat linkittää nämä asiat osaksi liiketoiminnan ketterää kehitystä ja tavoitteita
- Teet tiivistä yhteistyötä eri liiketoimintojen ja tiimien sekä asiakasrajapinnan kanssa
- Ymmärrät asiakaskokeman kehittämisen asiakaspolkujen kautta. Tavoittelet palveluiden käytön ja käyttöönoton kehittämistä entistä sujuvammaksi.
Menestyäksesi tehtävässä sinulla on:
- Useamman vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä asiakaslähtöisesti esim. business designerin tai palvelumuotoilijan roolissa
- Soveltuva korkeakoulututkinto ja koulutusta asiakaslähtöisestä liiketoiminnan kehittämisestä
- Tunnet eri asiakaslähtöisen kehittämisen menetelmät ja olet innovaatiohenkinen
- Kokemusta designin ja liiketoiminnan yhdistämisestä menestyksekkäästi
- Kokemusta maksullisten palveluiden applikaatiokehityksestä ja/tai monikanavaisesta palvelukehityksestä
- Omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot, itsenäisen työskentelyotteen sekä kykyä pitää kaikki langat käsissäsi ja priorisoida tekemistä
- Kommunikoit sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi
Lisäksi arvostamme:
- Hahmotat monimutkaisetkin kokonaisuudet kuten kokonaisasiakkuuden sekä kehität niistä selkeitä asiakaslähtöisiä ratkaisuja
- Haluat ja kykenet vankistaa osaamisellasi Elisan asemaa alansa johtavana palveluntarjoajana – seuraat luonnostasi mitä alalla tapahtuu ja nautit osaamisesi jakamisesta muille
- Tehtävässä onnistumista auttaa, jos sinulla on kokemusta käytettävyyden parantamisesta.
Mitä me tarjoamme sinulle?
Tässä roolissa sinulla on erinomainen mahdollisuus päästä lähelle niin asiakasta kuin liiketoimintaamme. Turvallisuuspalvelut ja älykkään elämisen palvelut ovat yhä keskeisemmässä roolissa digitalisoituvassa maailmassa. Pääset siis konkreettisesti vaikuttamaan asiakkaidemme jokapäiväiseen elämään asiakaspolkujen ja arvolupausten kautta.
Elisa on monena peräkkäisenä vuonna valittu yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista ja työntekijämme arvostavatkin mm. välittäviä esihenkilöitä, hyviä kehittymis- ja etenemismahdollisuuksia sekä ennen kaikkea ystävällistä, rentoa ja kannustavaa työilmapiiriä. Meillä jokainen saa olla aidosti oma itsensä, ja me ymmärrämme, että kun elämä kutsuu, työ vastaa. Me myös uskomme, että sinä itse olet työsi paras asiantuntija – meillä Elisalla työskentelet juuri siellä, missä saat parhaat tulokset aikaan. Olemme jo pitkään ennen poikkeusoloja työskennelleet joustavasti etänä, joten voit itse valita työpisteesi sijainnin. Linkin takaa voit lukea lisää Elisasta ja meistä elisalaisista.
Kiinnostuitko?
Lähetä meille tietosi alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian, mutta kuitenkin viimeistään 12.12. Etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa jo hakuajalla. Jos sinulla herää kysyttävää, niin Liisa Silvekoski kertoo sinulle mielellään lisää tehtävästä. Tavoitat hänet puhelimitse pe 3.12. klo 9-11 ja to 9.12. klo 10-12 (0505061473) tai sähköpostilla (liisa.silvekoski(a)elisa.fi).