Customer Experience & Customer Service Manager

PostNord on pohjoismainen verkkokaupan ja logistiikan markkinajohtaja, joka on vahvassa kasvussa myös Suomessa. PostNordin siniseen väriin törmää verkkokauppojen kassoilla sekä nettiostoksia vastaanottaessa. Toimitamme paketit sujuvasti ja ilmastoystävällisesti kotiovelle, pakettiautomaatteihin ja palvelupisteille. Myös yritysten välinen logistiikka on meillä tärkeässä roolissa. Teemme vastuullista logistiikkaa täydellä sydämellä asiakkaitamme varten. Olisitko sinä yksi meistä?

Customer Experience & Customer Service Manager

Oletko asiakaskokemuksesta syttyvä, kokenut asiakaspalvelun ammattilainen? Liity joukkoomme johtamaan asiakaspalvelutiimejämme ja nostamaan kuluttajakokemuksemme uudelle tasolle.

Customer Experience & Customer Service Manager -tehtävässä työskentelet monipuolisissa asiakaskokemus- ja asiakaspalvelupäällikön tehtävissä osana Customer Service & Sales Operations -yksikköä. Asiakaspalvelutiimimme vastaa kokonaisvaltaisesti asiakaspalvelusta logistiikan liiketoimintayksikössä. Vastuualueellesi kuuluvat Contact Center-, Key Account Support-, Technical Support-, Korvauskäsittely- ja Order Control -toiminnot, joissa sinulle raportoi kolme tiiminvetäjää. Vastaat myös yrityksemme kuluttaja-asiakaskokemuksen mittaamisesta ja kehittämisestä. Toimintatapamme perustuu tiedolla johtamiseen ja tunnetaitavaan toimintaan.

Mitä työ sisältää
Logistiikan asiakaspalvelukokonaisuuden ylläpitäminen ja kehittäminen sekä laadun varmistaminen
Asiakaspalvelun KPI-seuranta ja muu mittarointi
Asiakaspalveluprosessien kehittäminen sekä prosessien mukaisen toiminnan varmistaminen
Kuluttaja-asiakaskokemuksen mittarointi ja kehittäminen 
Esihenkilötehtävät vastuualueen tiiminvetäjille
Resursointi ja asiakaspalvelun volyymiennusteet yhteistyössä tiiminvetäjien kanssa
Asiakaspalvelun kanavakohtainen optimointi
Asiakaspalvelun kumppanihallinta
Asiakaspalvelun edustaminen yrityksen kehityshankkeissa sekä muutosten suunnittelu ja käytäntöön vieminen oman vastuualueen osalta

Mitä toivomme sinulta
Vahva kokemus asiakaspalvelutyöstä ja esihenkilötehtävistä
Kokemus asiakaskokemuksen seurannasta, analysoinnista ja kehittämisestä
Kyky ymmärtää asiakaspalvelun prosessit ja kehittää prosessejamme
Taito johtaa tiedolla ja luvuilla
Kyky itsenäiseen työskentelyyn ja vastuunottoon
Kyky hallita monipuolista tehtäväkenttää 
Hyvät tietotekniset taidot, erityisesti Salesforce CRM:n tunteminen on plussaa
Hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot
Hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito
Vähintään alempi korkeakoulututkinto

Mitä tarjoamme sinulle
Tarjoamme nopeasti kehittyvän ja kasvavan yrityksen myötä mielenkiintoisia työtehtäviä osana kaupallista yksikköä, jossa pääset työskentelemään asiansa osaavien ihmisten kanssa avoimessa ja positiivisessa työilmapiirissä. Meillä on monipuoliset henkilöstöedut, kuten esimerkiksi liikunta- ja kulttuurietu, paikkariippumattomat online-treeniohjelmat sekä työsuhdepolkupyörä.

Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen. Työskentelypaikkasi on pääkonttorimme Pasilan Triplassa. Työskentelemme hybridimallin mukaisesti osin toimistolla ja osin etänä.

Oletko sinä etsimämme henkilö?
Kaipaamme mahdollisesti juuri sinua mukaan muutosmatkallemme. Lähetäthän siis hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 23.9.2022.

WWW-osoite http://www.postnord.fi
Yhteystiedot Josefina Honkanen Head of Customer Service & Sales Operations josefina.honkanen@postnord.com p. 050 571 4095
Työpaikan osoite Firdonkatu 2 T 81, 00520 HELSINKI
Työ alkaa sopimuksen mukaan
Työaika kokoaikatyö
Työn kesto yli 12 kuukautta
Haku päättyy 23.09.2022
Ilmoitus jätetty 12.09.2022
Ilmoitusnumero 11612902

Hae paikkaa.