Customer Experience Lead / OP
Etsimme nyt Helsinkiin tai Ouluun Henkilöasiakkaat organisaatioon vakituiseen työsuhteeseen Customer Experience Leadia suunnittelemaan uusia konsepteja ja kehittämään kokonaisasiakaskokemusta yli tuote- ja palvelualueiden.
Customer Experience Lead, Asiakkuusprosessit, Helsinki tai Oulu
Tässä tehtävässä tuet organisaatiota toimihenkilöasiakaskokemustavoitteiden määrittämisessä ja luot design-periaatteet ja päälinjaukset toimihenkilökanavaan, jotka ohjaavat kehityksen suuntaa kohti toimihenkilöasiakaskokemuksen tavoitetilaa. Johdat asiakaskokemusta dataan ja analytiikkaan perustuen ja luot tahtotilan tulevaisuuden tuote- ja palvelukonsepteille. Ohjaat toimihenkilökanavaan kehittävien tiimien ja organisaatiota kehitysvalintoja siten, että asiakaskokemus optimoituu.
Customer Experience Leadina tuet lisäksi organisaatiota kehittämisen kohteiden valinnassa, priorisoinnissa ja rajaamisessa organisaatiota vision mukaisesti sekä vastaat siitä, että kehitettävät ratkaisut lisäävät sekä asiakas- että liiketoiminta-arvoa. Huolehdit siitä, että asiakaslähtöisyys huomioidaan, kun tiimeille syötetään ja priorisoidaan tehtäviä ja nostat asiakaskokemuksen kannalta huomioitavia asioita. Roolissasi osallistut myös toimihenkilökanavan teknologiavalintojen tekemiseen.
Mitä odotamme sinulta
Tehtävässä menestyminen edellyttää, että sinulla on jo finanssialan tuntemusta ja 3-5 vuotta kokemusta asiakaslähtöisestä liiketoiminnan kehittämisestä. Tunnet hyvin myös pankkitoimihenkilöiden arkea ja olet suunnitellut sekä toteuttanut ratkaisuja, jotka ovat sujuvoittaneet ja tehostaneet pankkien asiakaspalveluprosesseja.
Lisäksi tehtävään valittavalla henkilöllä on vähintään kolmen vuoden kokemus palvelumuotoilusta sekä tuote- ja palvelukonseptien suunnittelusta. Tunnet myös hyvin prosessijohtamisen periaatteet ja olet toiminut vähintään kolmen vuoden ajan projektissa, jossa on uudistettu e2e prosessi asiakaslähtöisesti. Hallitset ketterän kehittämisen menetelmät ja sinulla on useamman vuoden kokemus ketterien menetelmien soveltamisesta.
Olet luova ajattelija sekä ongelmanratkaisija ja ymmärrät asiakkaan tarpeet OP:n ratkaisuja laajemmin. Kykenet ohjaamaan toimihenkilökanavan analytiikkaa ja mittaamista siten, että niiden avulla voidaan johtaa toimihenkilökanavan asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan tuottavuuden kehittymistä. Lisäksi olet taitava ja luontainen verkostoituja ja vaikutat verkostoissasi vakuuttavasti.
Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto tai työkokemuksen kautta hankittu vastaava kokemus. Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, sekä kirjallisesti että suullisesti. Tehtävän hoitaminen edellyttää myös jonkin verran matkustamista kotimaassa.
Mitä tarjoamme?
Tässä tehtävässä vastaat laajasti palvelukanavien asiakaskokemuksesta yli tuote- ja palvelualueiden ja olet keskeisessä roolissa asiakaskokemuksen kehittämisessä. Pääset luomaan selkeän asiakaskokemuksen tahtotilan ja toteuttamaan tämän yhdessä kaikkien palvelun tai kanavan tuottamiseen ja kehittämiseen osallistuvien henkilöiden kanssa.
Vastuullisen työn vastapainoksi pidämme huolen työhyvinvoinnistasi ja tulevaisuuteen katsovista työjärjestelyistä. Tarjoamme sinulle vakaan ympäristön, jossa vastuullisuus, ihmisläheisyys ja yhdessä menestyminen ovat keskeisiä arvoja. Saat käyttöösi monipuoliset henkilöstöetumme, johon kuuluvat henkilörahasto sekä henkilökuntaehtoiset pankki-, vakuutus- ja lainapalvelut. Tarjoamme myös kattavan työterveyshuollon, laajan hoitokuluvakuutuksen sekä täysajan tapaturmavakuutuksen. Työssäjaksamiseen panostamme arjen tasapainolla ja joustavuudella sekä tarjoamalla käyttöösi lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut sekä mahdollisuuden edulliseen lomailuun OP:n lomaosakkeissa.
Lisätietoja ja hakuohjeet
Näetkö itsesi työskentelemässä tiimissämme? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja hakemuksesi 31.12.2021 mennessä alla olevan linkin kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten älä jätä hakemista viime metreille.
Jos sinulla heräsi kysymyksiä, niin lisätietoja tehtävästä antaa Niko Mikkola puhelimitse perjantaina 17.12 klo 11-12 ja tiistaina 21.12 klo 12-13. Nikon tavoitat numerosta 040 500 5614 tai sähköpostitse niko.mikkola(a)op.fi.
Finanssialalla luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.
OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme. #LI-PL1