Graafinen suunnittelija / Kojamo Oyj
Graafisena suunnittelijana päätehtävänäsi on suunnitella ja tuottaa visuaalisia aineistoja Lumo- ja Kojamo-brändien eri kanaviin.
Tehtävän tärkeimmät osa-alueet ovat:
- Lumo-brändin visuaalisten materiaalien suunnittelu ja tuotanto
- Kojamo-brändin visuaalisten materiaalien suunnittelu ja tuotanto
- Lumo-kohdemarkkinoinnin visuaalisten materiaalien suunnittelu ja tuotanto
- Muiden materiaalitarpeiden suunnittelu ja tuotanto (mm. asukasviestintä, sijoittajasuhdeviestintä, sosiaalinen media, uutiskirjeet, myyntimateriaalit)
Olet osa asiakaskokemuksesta, markkinoinnista ja viestinnästä vastaavaa tiimiä, joka koostuu noin 15 asiantuntijasta. Toimipaikkasi sijaitsee osoitteessa Mannerheimintie 168 a, Helsinki. Teemme hybridityötä, johon kuuluu sekä etätyö- että toimistopäiviä.
Onnistumista tehtävässä helpottaa, jos sinulla on:
- tehtävään soveltuva graafisen alan tutkinto ja vähintään kolmen vuoden työkokemus visuaalisen suunnittelun alalta joko toimistossa tai yrityksen sisällä
- liikkuvan kuvan tuotannon osaamista, kuten animointia ja videoiden muokkausta
- vahva Adobe Creative Suiten (Photoshop, Illustrator, InDesign), Microsoft Officen (PowerPoint, Word) ja muiden asiaankuuluvien suunnittelutyökalujen taito
- kykyä luovaan ajatteluun ja ongelmanratkaisuun ja taitoa viedä suunnitelmat tehokkaasti käytäntöön/tuotantoon
- kykyä työskennellä itsenäisesti, hallita useita projekteja ja pitää kiinni määräajoista
- vahvat kommunikaatio- ja yhteistyötaidot
- iloa palvella, hinku onnistua ja rohkeus uudistaa – toivomme, että jaat arvomme!
Tarjoamme sinulle:
- mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi graafisen suunnittelun ja tuotannon sekä monikanavaisen markkinoinnin ja viestinnän parissa
- loistavat työkaverit ja ammattitaitoisen työyhteisön
- hybridityön, jossa työ on hyvässä tasapainossa etätyön ja toimiston välillä
- kilpailukykyisen palkkauksen, joka määräytyy Kojamon työehtosopimuksen hay 15-palkkaluokan mukaan. Tässä tehtävässä palkkahaitari osuu noin 3500-4000 euron välille. Lopullinen palkkataso määrittyy osaamisesi ja kokemuksesi perusteella.
- laajat henkilöstöedut kuten kattavan työterveyshuollon, mahdollisuuden käydä hieronnassa työajalla sekä toimiston kuntosalin käyttöösi. Lue lisää henkilöstöeduistamme täältä.
Olemme tunnettuja dynaamisesta ja tuloksellisesta yrityskulttuurista, ja vastuullisuus on osa jokaisen kojamolaisen työtä. Ensiluokkainen työntekijäkokemuksemme koostuu työhyvinvoinnista, yhteen hiileen puhaltamisesta, tuloksellisesta tekemisestä, arvojen mukaisesta johtamisesta ja alan parhaasta osaamisesta. Lue meistä lisää työnantajana: Kojamo.fi/tyopaikka.
Heräsikö kysyttävää? Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Marketing Hanna Härkönen ma 10.7. klo 15–16 ja pe 14.7. klo 9–10, puh. 044 762 7393. Voit myös olla yhteydessä sähköpostitse hanna.harkonen@kojamo.fi
Hae meille! Jätä hakemuksesi Hae työpaikkaa -painikkeen kautta sunnuntaihin 23.7.2023 mennessä. Liitäthän mukaan myös portfoliosi, joka esittelee luovuuttasi, suunnittelutaitojasi ja erilaisia graafisen suunnittelun projekteja.
Anonyymi rekrytointi Haluamme edistää tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden toteutumista myös rekrytoinnissa, joten toteutamme tämän rekrytointiprosessin ensimmäisen vaiheen anonyymisti. Tämä tarkoittaa, että rekrytointijärjestelmämme piilottaa ensimmäisessä vaiheessa CV:stäsi ja hakulomakkeelle täydentämistäsi kentistä automaattisesti nimesi ja kuvasi. Päätöksentekoon osallistuvat henkilöt näkevät nämä tiedot vasta, jos sinut valitaan rekrytoinnin seuraavaan vaiheeseen. Jotta pystymme varmistamaan anonymiteetin toteutumisen toivomme, että et tuo hakemustekstissäsi esiin nimeäsi, ikääsi, sukupuoltasi tai muuta seikkaa, joka ei tämän työtehtävän kannalta ole oleellinen.
Instagramissa on nähtävillä Kojamon arjen sankarit. Tunnisteen #GoKojamo takaa voit bongata tulevia työkavereitasi!