UX/UI Suunnittelija / Fennia
Oletko sinä digitaalisen käyttäjäkokemuksen kehittämisestä innostuva tekijä, jolle sujuva asiakaskokemus on tärkeintä? Etsimme nyt vakituiseen työsuhteeseen UX/UI-suunnittelijaa. Olet osa Fennian Digiasioinnin tiimiä, jonka päätehtävänä on kehittää erinomaisia digitaalisia asiointikanavia asiakkaillemme. Tiimin vastuulla on henkilö- ja yritysasiakkaiden digitaalisen asioinnin ja myynnin ratkaisujen kehittäminen esim. Fennia.fi, Oma Fennia, chat ja ostosovellukset.
Tehtävässäsi vastaat sekä henkilö- että yritysasiakkaiden digitaalisen käyttäjäkokemuksen suunnittelusta. Monipuolinen tehtäväsi sisältää mm. digitaalisten asiakaspolkujen käytettävyyden parantamista ja käyttöliittymien suunnittelua Fennian brändin ja design-periaatteiden mukaisesti. Ideoit uusia ominaisuuksia ja rakennat prototyyppejä, joita testaamme asiakasyhteisössämme palvelun loppukäyttäjillä. Teet myös yhteistyötä Fennian tulevaisuuden ratkaisuja rakentavan projektiryhmän kanssa.
Hakijalta odotamme vahvaa käyttäjälähtöistä näkemystä ja digitaalisen asiakaskokemuksen ymmärtämistä.
Sinulla on:
- näkemystä digitaalisten asiointikanavien ja palveluiden ja kehittämisestä
- osaamista palvelumuotoilusta sekä digitaalisten kanavien UX/UI-toteutuksesta käyttäjäpolkujen pohjalta
- osaamista graafisen suunnittelun työkaluista ja prototyyppien rakentamisesta (esim. Figma, Adobe XD, Photoshop, Illustrator)
- kokemusta käyttäjätestauksesta ja käyttäjädatan hyödyntämisestä
- tietoa digitaalisten palveluiden saavutettavuusvaatimuksista
- hyvää tiimityöskentelytaitoa, valmiutta jatkuvaan muutokseen ja kykyä toimia kovan paineen alla matriisi-/projektiorganisaatiossa
- innokkuutta oppia uutta ja uteliaisuutta uusia teknologioita kohtaan
Miksi sinun kannattaa tarttua tilaisuuteen
UX/UI-suunnittelijan tehtävä on mielenkiintoinen ja monipuolinen. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen sekä mahdollisuuden kehittyä kanssamme vakuutusalan huippuosaajaksi. Tule mukaan Fennian muutosmatkalle, jossa rakennamme yhdessä alan parasta asiakaskokemusta ja uusia työtapoja! Arkea sujuvoittavat liukuva työaika ja mahdollisuus etätyöhön. Tehdessämme merkittävää muutosmatkaa myös työhyvinvoinnista huolehtiminen on tärkeämpää kuin koskaan ennen. Fennialla saat käyttöösi kattavat henkilöstöedut, kuten erinomaiset työterveysedut ja liikuntamahdollisuudet. Tavoitteenamme on, että jokainen fennialainen voi yhdistää työn ja vapaa-ajan hyvinvointia maksimoivalla tavalla.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hae siis nyt!
Lisätietoja tehtävästä antaa Heidi Nurminen, Asiakaskokemusjohtaja, jonka tavoitat parhaiten puhelimitse pe 4.11. klo11-12 numerosta 040 820 0904.
Pyrimme löytämään sopivan henkilön mahdollisimman pian, joten hakemus kannattaa jättää heti. Hae kuitenkin viimeistään ti 8.11.
Tervetuloa rakentamaan kanssamme tulevaisuuden Fenniaa!
Fennia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Meille ovat tervetulleita kaikki hakijat taustoista, iästä, sukupuolesta ja eri kieli-, kulttuuri- ja vähemmistöryhmistä riippumatta.